Marketing w praktyce : kompletny kurs z ćwiczeniami. Z. 2, Badania rynku i rozwój produktu

AC/50/401/K   DOSTĘPNY

20,00 zł.

BezpłatnaPrzy zakupach powyżej 100 zł. zamówienia płatne z góry dostarczane są bez dodatkowych kosztów przesyłki.
10,95 zł.Kurier48 - Pocztex (płatność przelewem z góry, czas doręczenia 48 godzin od nadania).
13,95 zł.Kurier48 - Pocztex (płatność przy odbiorze, czas doręczenia 48 godzin od nadania).
Odbiór osobistySkontaktuj się z nami, a w ciągu jednego dnia przygotujemy zamówienie do odbioru. Płatność możliwa przy odbiorze bez dodatkowych kosztów.

[opis ze starego katalogu Calinotheca]

AUTOR
AUTOR DODATKOWYPeter Davies, David Pardey ; [z jęz. ang. tł. Ireneusz Opaliński].
WYDANIENieoznaczone
MIEJSCE WYDANIARzeszów : Ośrodek Usług Informatycznych KomSoft, 1994.
ISBN8390184907 (całość) 8390184923 (t. 2)
OPIS FIZYCZNY208 s. : il. ; 24 cm.
OPRAWAmiękka
STANdobry
UWAGI-
INFORMACJE DODATKOWE-

Napisz recenzję

Marketing w praktyce : kompletny kurs z ćwiczeniami. Z. 2, Badania rynku i rozwój produktu

Marketing w praktyce : kompletny kurs z ćwiczeniami. Z. 2, Badania rynku i rozwój produktu

Góra