Marketing w praktyce : kompletny kurs z ćwiczeniami. Z. 2, Badania rynku i rozwój produktu

AC/50/401/K   dostępny

20,00 zł.

BezpłatnaPrzy zakupach powyżej 50 zł.
9 zł.Przesyłka ekonomiczna (płatność przelewem, doręczana zwykle do 3 dni od nadania).
12 zł.Przesyłka priorytetowa (płatność przelewem, doręczana zwykle następnego dnia od nadania).
13,50 zł.Przesyłka kurierska Pocztex (płatność przelewem, doręczana w ciągu 48 godzin od nadania).
16 zł.Przesyłka kurierska Pocztex (płatność przy odbiorze, doręczana w ciągu 48 godzin od nadania).
Odbiór osobistySkontaktuj się z nami, a w ciągu jednego dnia przygotujemy zamówienie do odbioru. Płatność możliwa przy odbiorze bez dodatkowych kosztów.

25% rabatu dla stałych Klientów.

Wszyscy zarejestrowani Klienci, którzy złożyli co najmniej dwa zamówienia w roku, otrzymają od nas stały rabat na kolejne zakupy (sprawdź szczegóły).


[opis ze starego katalogu Calinotheca]

AUTOR
AUTOR DODATKOWYPeter Davies, David Pardey ; [z jęz. ang. tł. Ireneusz Opaliński].
WYDANIENieoznaczone
MIEJSCE WYDANIARzeszów : Ośrodek Usług Informatycznych KomSoft, 1994.
ISBN8390184907 (całość) 8390184923 (t. 2)
OPIS FIZYCZNY208 s. : il. ; 24 cm.
OPRAWAmiękka
STANdobry
UWAGI-
INFORMACJE DODATKOWE-

Napisz recenzję

Marketing w praktyce : kompletny kurs z ćwiczeniami. Z. 2, Badania rynku i rozwój produktu

Marketing w praktyce : kompletny kurs z ćwiczeniami. Z. 2, Badania rynku i rozwój produktu

Góra