Excel 5.0

Jeżeli korzystałeś już z wcześniejszy wersji prograu Excel i wykonałeś upgrade, uzyskasz dostęp do nowych funkcji programu w wersji 5. Należa do nich m.in. obszary robocze zwane księgami (ang. workbook), które służą do przechowywania powiązanych ze sobą arkuszy roboczych. Księgi to metoda organizowania danych, dzięki której uzyskujemy szybszy oraz łatwiejszy dostęp do grupy arkuszy roboczych. Pozostałe innowacje takie jak TipWizard, ToolTips oraz możliwość zmiany funkcji AutoFill poszerzają możliwości programu Excel. Ich celem jest wyposażenie użytkowników we wszystkie narzędzia służące do zarządzania oraz prezentowania danych przy możliwie niewielkim nakładzie pracy.


AK.257   DOSTĘPNY

15,00 zł.

BezpłatnaPrzy zakupach powyżej 100 zł. zamówienia płatne z góry dostarczane są bez dodatkowych kosztów przesyłki.
10,95 zł.Kurier48 - Pocztex (płatność przelewem z góry, czas doręczenia 48 godzin od nadania).
13,95 zł.Kurier48 - Pocztex (płatność przy odbiorze, czas doręczenia 48 godzin od nadania).
Odbiór osobistySkontaktuj się z nami, a w ciągu jednego dnia przygotujemy zamówienie do odbioru. Płatność możliwa przy odbiorze bez dodatkowych kosztów.

AUTOR
TŁUMACZENIELucyna Stawikowska
MIEJSCE WYDANIAWarszawa
WYDAWCAIntersoftland, Prentice Hall International
ROK WYDANIA
ISBN / ISSN8385515852
LICZBA STRON318
OPRAWAOprawa miękka
STANDobry (4/5)
KATEGORIA I TAGI
  • Arkusze kalkulacyjne
  • Systemy operacyjne Microsoft Windows
  • Napisz recenzję

    Excel 5.0

    Excel 5.0

    Jeżeli korzystałeś już z wcześniejszy wersji prograu Excel i wykonałeś upgrade, uzyskasz dostęp do nowych funkcji programu w wersji 5. Należa do nich m.in. obszary robocze zwane księgami (ang. workbook), które służą do przechowywania powiązanych ze sobą arkuszy roboczych. Księgi to metoda organizowania danych, dzięki której uzyskujemy szybszy oraz łatwiejszy dostęp do grupy arkuszy roboczych. Pozostałe innowacje takie jak TipWizard, ToolTips oraz możliwość zmiany funkcji AutoFill poszerzają możliwości programu Excel. Ich celem jest wyposażenie użytkowników we wszystkie narzędzia służące do zarządzania oraz prezentowania danych przy możliwie niewielkim nakładzie pracy.

    Góra