Excel 5.0

Jeżeli korzystałeś już z wcześniejszy wersji prograu Excel i wykonałeś upgrade, uzyskasz dostęp do nowych funkcji programu w wersji 5. Należa do nich m.in. obszary robocze zwane księgami (ang. workbook), które służą do przechowywania powiązanych ze sobą arkuszy roboczych. Księgi to metoda organizowania danych, dzięki której uzyskujemy szybszy oraz łatwiejszy dostęp do grupy arkuszy roboczych. Pozostałe innowacje takie jak TipWizard, ToolTips oraz możliwość zmiany funkcji AutoFill poszerzają możliwości programu Excel. Ich celem jest wyposażenie użytkowników we wszystkie narzędzia służące do zarządzania oraz prezentowania danych przy możliwie niewielkim nakładzie pracy.


AK.257   dostępny

15,00 zł.

BezpłatnaPrzy zakupach powyżej 50 zł.
9 zł.Przesyłka ekonomiczna (płatność przelewem, doręczana zwykle do 3 dni od nadania).
12 zł.Przesyłka priorytetowa (płatność przelewem, doręczana zwykle następnego dnia od nadania).
13,50 zł.Przesyłka kurierska Pocztex (płatność przelewem, doręczana w ciągu 48 godzin od nadania).
16 zł.Przesyłka kurierska Pocztex (płatność przy odbiorze, doręczana w ciągu 48 godzin od nadania).
Odbiór osobistySkontaktuj się z nami, a w ciągu jednego dnia przygotujemy zamówienie do odbioru. Płatność możliwa przy odbiorze bez dodatkowych kosztów.

25% rabatu dla stałych Klientów.

Wszyscy zarejestrowani Klienci, którzy złożyli co najmniej dwa zamówienia w roku, otrzymają od nas stały rabat na kolejne zakupy (sprawdź szczegóły).


AUTOR
TŁUMACZENIELucyna Stawikowska
MIEJSCE WYDANIAWarszawa
WYDAWCAPrentice Hall International, Intersoftland
ROK WYDANIA
ISBN / ISSN8385515852
LICZBA STRON318
OPRAWAOprawa miękka
STANDobry (4/5)
KATEGORIA I TAGI
  • Arkusze kalkulacyjne
  • Systemy operacyjne Microsoft Windows
  • Napisz recenzję

    Excel 5.0

    Excel 5.0

    Jeżeli korzystałeś już z wcześniejszy wersji prograu Excel i wykonałeś upgrade, uzyskasz dostęp do nowych funkcji programu w wersji 5. Należa do nich m.in. obszary robocze zwane księgami (ang. workbook), które służą do przechowywania powiązanych ze sobą arkuszy roboczych. Księgi to metoda organizowania danych, dzięki której uzyskujemy szybszy oraz łatwiejszy dostęp do grupy arkuszy roboczych. Pozostałe innowacje takie jak TipWizard, ToolTips oraz możliwość zmiany funkcji AutoFill poszerzają możliwości programu Excel. Ich celem jest wyposażenie użytkowników we wszystkie narzędzia służące do zarządzania oraz prezentowania danych przy możliwie niewielkim nakładzie pracy.

    Góra