Tryumf Luny i Wenus : Pasja Hieronima Boscha

W tytule pierwszego rozdziału książki zestawiona została nazwa helleńskiego boga miłości z nazwiskiem wielkiego holenderskiego malarza XV stulecia - Hieronima Boscha, którego dzieła należą przecież niepodzielnie do religijnego, filozoficznego i artystycznego dorobku chrześcijańskiej kultury, a ich forma artystyczna nie przypomina w niczym estetycznych kanonów sztuki antyku.

AK.211   dostępny

40,00 zł.

BezpłatnaPrzy zakupach powyżej 50 zł.
9 zł.Przesyłka ekonomiczna (płatność przelewem, doręczana zwykle do 3 dni od nadania).
12 zł.Przesyłka priorytetowa (płatność przelewem, doręczana zwykle następnego dnia od nadania).
13,50 zł.Przesyłka kurierska Pocztex (płatność przelewem, doręczana w ciągu 48 godzin od nadania).
16 zł.Przesyłka kurierska Pocztex (płatność przy odbiorze, doręczana w ciągu 48 godzin od nadania).
Odbiór osobistySkontaktuj się z nami, a w ciągu jednego dnia przygotujemy zamówienie do odbioru. Płatność możliwa przy odbiorze bez dodatkowych kosztów.

25% rabatu dla stałych Klientów.

Wszyscy zarejestrowani Klienci, którzy złożyli co najmniej dwa zamówienia w roku, otrzymają od nas stały rabat na kolejne zakupy (sprawdź szczegóły).


AUTOR
WYDANIEWydanie 1.
MIEJSCE WYDANIAKraków
WYDAWCAWydawnictwo Literackie
ROK WYDANIA
ISBN / ISSN830800220X
LICZBA STRON92
OPRAWAOprawa miękka z obwolutą
STANDobry (4/5)
DODATKOWE INF.Zawiera aneks ze 130 czarnobiałymi reprodukcjami.
KATEGORIA I TAGI
  • Malarstwo olejne
  • Historia sztuki
  • Niemcy
  • Hitler
  • logika formalna
  • dominikanie
  • Wrocław
  • średniowiecze
  • Kraków
  • Napisz recenzję

    Tryumf Luny i Wenus : Pasja Hieronima Boscha

    Tryumf Luny i Wenus : Pasja Hieronima Boscha

    W tytule pierwszego rozdziału książki zestawiona została nazwa helleńskiego boga miłości z nazwiskiem wielkiego holenderskiego malarza XV stulecia - Hieronima Boscha, którego dzieła należą przecież niepodzielnie do religijnego, filozoficznego i artystycznego dorobku chrześcijańskiej kultury, a ich forma artystyczna nie przypomina w niczym estetycznych kanonów sztuki antyku.

    Góra