Strategia Wolnych i Otwartych Implementacji. T. 1, Strategia : nauczania-uczenia się infotechniki. T. 2, Program : nauczania-uczenia się infotechniki

SWOI to innowacyjne przedsięwzięcie edukacyjno-społeczne, które po gruntownym zweryfikowaniu jej efektów w szkolnej rzeczywistości, jest w pełni gotowe do włączenia w nurt edukacji w szkołach podstawowych, gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych ogólnokształcących sprofilowanych oraz niesprofilowanych infotechnicznie. Strategia ma na celu: zainteresowanie uczniów i uczennic specjalnościami informatyczno-technicznymi oraz wczesne formowanie kompetencji, kluczowych dla gospodarki opartej na wiedzy.

AK.174   DOSTĘPNY

35,00 zł.

BezpłatnaPrzy zakupach powyżej 100 zł. zamówienia płatne z góry dostarczane są bez dodatkowych kosztów przesyłki.
10,95 zł.Kurier48 - Pocztex (płatność przelewem z góry, czas doręczenia 48 godzin od nadania).
13,95 zł.Kurier48 - Pocztex (płatność przy odbiorze, czas doręczenia 48 godzin od nadania).
Odbiór osobistySkontaktuj się z nami, a w ciągu jednego dnia przygotujemy zamówienie do odbioru. Płatność możliwa przy odbiorze bez dodatkowych kosztów.

OPRACOWANIE / REDAKCJAStanisław Ubermanowicz, Stanisław Dylak
MIEJSCE WYDANIAPoznań
WYDAWCAFundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania
ROK WYDANIA
ISBN / ISSN9788393469161
LICZBA STRON533
OPRAWAOprawa miękka
STANBardzo dobry (5/5)
KATEGORIA I TAGI
  • Edukacja – technologia informacyjna
  • Pozostałe
  • informatyka
  • gospodarka oparta na wiedzy
  • infotechnika
  • edukacja
  • szkoła podstawowa
  • gimnazjum
  • liceum
  • Napisz recenzję

    Strategia Wolnych i Otwartych Implementacji. T. 1, Strategia : nauczania-uczenia się infotechniki. T. 2, Program : nauczania-uczenia się infotechniki

    Strategia Wolnych i Otwartych Implementacji. T. 1, Strategia : nauczania-uczenia się infotechniki. T. 2, Program : nauczania-uczenia się infotechniki

    SWOI to innowacyjne przedsięwzięcie edukacyjno-społeczne, które po gruntownym zweryfikowaniu jej efektów w szkolnej rzeczywistości, jest w pełni gotowe do włączenia w nurt edukacji w szkołach podstawowych, gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych ogólnokształcących sprofilowanych oraz niesprofilowanych infotechnicznie. Strategia ma na celu: zainteresowanie uczniów i uczennic specjalnościami informatyczno-technicznymi oraz wczesne formowanie kompetencji, kluczowych dla gospodarki opartej na wiedzy.

    Góra