Plan marketingowy dla biblioteki fachowej : na przykładzie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu

AK.1639   dostępny

10,00 zł.

BezpłatnaPrzy zakupach powyżej 50 zł.
9 zł.Przesyłka ekonomiczna (płatność przelewem, doręczana zwykle do 3 dni od nadania).
12 zł.Przesyłka priorytetowa (płatność przelewem, doręczana zwykle następnego dnia od nadania).
13,50 zł.Przesyłka kurierska Pocztex (płatność przelewem, doręczana w ciągu 48 godzin od nadania).
16 zł.Przesyłka kurierska Pocztex (płatność przy odbiorze, doręczana w ciągu 48 godzin od nadania).
Odbiór osobistySkontaktuj się z nami, a w ciągu jednego dnia przygotujemy zamówienie do odbioru. Płatność możliwa przy odbiorze bez dodatkowych kosztów.

25% rabatu dla stałych Klientów.

Wszyscy zarejestrowani Klienci, którzy złożyli co najmniej dwa zamówienia w roku, otrzymają od nas stały rabat na kolejne zakupy (sprawdź szczegóły).


AUTOR,
WYDANIEWydanie 1.
MIEJSCE WYDANIAWarszawa
WYDAWCAWydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich
ROK WYDANIA
ISBN / ISSN8387629464
LICZBA STRON34
SERIAPropozycje i Materiały (SBP)
OPRAWAOprawa miękka
STANBardzo dobry (5/5)
KATEGORIA I TAGI
  • Pozostałe
  • Pozostałe
  • Pozostałe
  • Napisz recenzję

    Plan marketingowy dla biblioteki fachowej : na przykładzie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu

    Plan marketingowy dla biblioteki fachowej : na przykładzie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu

    Góra